loading...
mhgame
محمدحسین بازدید : 18 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded
بی شک یکی از برترین عناوین شوتر اوّل شخص سری Call of Duty بوده و هستند. امسال نیز عنوان دیگری در این سری تحت Call of Duty Ghosts معرّفی شد. بالاخره این بازی عرضه شد و برای Xbox 360,PS3 و PC آمد. این عنوان هم چنان با رقیب خود یعنی Battlefield 4 در رقابت بوده و هر دو این عناوین بازی متفاوتی را ارائه می دهند. شما می توانید این بازی را برای PC از ام اچ گیم دانلود نمایید.

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded | www.MihanGame.com

نام: Call of Duty Ghosts

سازنده: Infinity Ward

ناشر: Activision

سبک: First Person Shooter

سری Call of Duty بی شک یکی از برترین سری های شوتر است و این بار نیز این امر در آخرین نسخه در این سری یعنی Call of Duty Ghosts صادق است. نمایش های این عنوان نشان می دهد که Activision و Infinity Ward این بار به سراغ یک عنوان بزرگ و سری جدیدی رفته اند که به طرفداران این سری نوآوری را نشان دهند. ولی چرا Call of Duty Ghosts؟ بعضی از طرفداران معتقدند که سری Call of Duty رو به تکراری شدن می رود،ولی این بار سازندگان به سراغ سری جدیدی با خطّ داستانی جدیدی رفته و هم چنین با نوآوری هایی که در این بازی داشته اند،به شما Call of Duty جدیدی را ارائه می دهند.

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded | www.MihanGame.com

گیم پلی این بازی با موتور بهبود یافته آن ها با پیش رفت هایی رو به رو بوده است و احتمال می رود از نظر فنّی مشکلی نداشته باشد. هم چنین محیط های بازی عالی به نظر می رسند و باز هم Infinity Ward با این بازی هیجان را به شما ارائه می دهد و می توان گفت که محیط بازی Dynamic است.این بار Multiplayer عنوان Call of Duty Ghosts به مانند Call of Duty های سابق نمی باشد و این بار ما شاهد بخش جدیدی هستیم و همان طور که گفته شد،نقشه های آن Dynamic خواهند بود و همه چیز آن تخریب پذیر است. در هنگام نشانه گیری Sniper Rifle ها شما می توانید اطراف را نیز مشاهده کنید که واقع گرایانه تر شده است. در کل Call of Duty Ghosts با تغییر کلی در بخش Multiplayer ساخته شده است و هم چنین شما می توانید برای اوّلین بار سربازان زن را در آن مشاهده کنید. این بخش با نوآوری و تغییرات آن می تواند موفّق شود.  با قدرتی که در کنسول های نسل بعدی دارا می باشند،بازی بسیار بهتر از قبل شده است و محیط هر مرحله از بازی گسترده تر شده است،هم چنین تمامی سلاح ها و شخصیّت های بازی بهینه شده اند.   با استفاده از موتور جدید بازی و قدرت کنسول های نسل بعد این عنوان بسیار بهینه شده است.   نیروهای دشمن تکنولوزی خوبی دارند،ولی آن ها در برابر شما هستند و Infinity Ward می خواسته تا این بازی به حالت امروزی باشد و شما می توانید آن را در بازی حس کنید. این عنوان از داستان جدیدی بهر می برد و این فقط یک داستان جدید نیست،بلکه یک داستان جدید در یک دنیای جدید است و Infinity Ward یک دنیای جدید،شخصیّت های جدید و در کل داستان جدیدی را برای Call of Duty Ghosts ساخته است. هم چنین Multiplayer بازی بسیار تفاوت دارد و شما با نقشه های Dynamic مواجه خواهید شد.   هم چنین در بازی سگ ها هم وجود خواهند داشت که اهمیّت زیادی دارند و به شما کمک می کنند و شما می توانید به آن ها دستور دهید.

در کل گیم پلی عنوان Call of Duty Ghosts با نوآوری هایی همراه بوده است که می تواند به آن کمک کند تا با رقیب سرسخت خود یعنی Battlefield 4 رقابت کند و باید دید کدام یک بهتر عمل خواهند کرد. همیشه در گیم پلی سری Call of Duty بهتر از Battlefield عمل کرده است و احتمال دارد این در Call of Duty Ghosts نیز صادق باشد،ولی با توجّه به نمایش هایی که از هر دو عنوان Call of Duty Ghosts و Battlefield 4 دیده ایم،میتوانیم بگوییم که این دو عنوان در دو در زمینه ی گیم پلی به خوبی عمل کرده اند.

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded | www.MihanGame.com

داستان بازی درباره دورانی است که آمریکا در هرج و مرج و حکومت نظامی بوده و سربازان آمریکایی مردم را شکنجه می کنند و این جاست که Ghost ها گروهی تشکیل داده تا با آن ها بجنگند. داستان بازی طبق گفته ی Infinity Ward به کلّی عوض شده است و ما شاهد یک دنیای دیگر با شخصیّت ها و داستان دیگر هستیم که گاهی هم حماسی به نظر می رسد. حال باید دید که آیا Infinity Ward بار دیگر با داستانی زیبا برای بازی شوتر خود می تواند Call of Duty Ghosts را تبدیل به یکی از برترین عناوین شوتر بکند. در سری Call of Duty همیشه داستان یکی از نقات قوت آن بوده است که به طور خیلی خوب روایت می شود که این امر در سری Modern Warfare نیز صادق است. حال Infinity Ward باز هم داستان خوبی را برای عنوان Call of Duty Ghosts پیاده کرده است که می تواند یکی از خوبی های آن باشد. شما باید Ghost ها را رهبری کنید و به کمک آن ها برای مردم و برای وطنتان بجنگید.

گرافیک این عنوان به مانند نسخه های قبلی به خوبی عمل کرده است. هم چنین یکی دیگر از نکاتی که باعث سری Modern Warfare به یکی از برترین شوتر ها تبدیل شود گرافیک بسیار عالی آن بود که هم چنین این گرافیک بسیار عالی در Ghosts نیز وجود دارد و از موتور جدیدی بهره می برد. البتّه این موتور جدید نبوده و نسخه ی بهینه شده و ارتقا یافته ی موتور قبلی آن ها است. این موتور IW6 نام دارد که نسخه ی ارتقا یافته موتوری است که در بازی Modern Warfare 3 از آن استفاده شده است. این موتور برای نسل بعدی و نسل فعلی می باشد و بافت ها و گرافیک در آن افزایش یافته است و سیستم نورپردازی نیز پیشرفت کرده است. در کل گرافیک Call of Duty Ghosts با پیشرفت های زیادی رو به رو بوده است که با موتور ارتقا یافته IW6 ساخته می شود و می توان گفت بهترین گرافیک را در سری Call of Duty خواهد داشت و می تواند دارای بهترین گرافیک در عناوین شوتر باشد.

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded | www.MihanGame.com

یکی از نکاتی که همیشه در سری Call of Duty مورد توجّه قرار می گیرد،موسیقی و صداگذاری بسیار خوب این فرانچایز است. در سری Modern Warfare ما شاهد یکی از برترین موسیقی ها بودیم که باز هم یکی از نقاط دیگر خوب آن بود و این مسئله در Call of Duty Ghosts هم صادق است. این عنوان در نمایش هایی که تا به حال داشته،موسیقی بسیار زیبایی را نشان داده است و در بخش موسیقی نیز به خوبی عمل کرده است. پس می توان موسیقی عالی را یکی دیگر نکات خوب Call of Duty Ghosts دانست که به مانند قبل به خوبی عمل خواهد کرد.

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC نسخه Reloaded – در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱: Direct Link

دانلود پارت ۲: Direct Link

دانلود پارت ۳: Direct Link

دانلود پارت ۴: Direct Link

دانلود پارت ۵: Direct Link

دانلود پارت ۶: Direct Link

دانلود پارت ۷: Direct Link

دانلود پارت ۸: Direct Link

دانلود پارت ۹: Direct Link

دانلود پارت ۱۰: Direct Link

دانلود پارت ۱۱: Direct Link

دانلود پارت ۱۲: Direct Link

دانلود پارت ۱۳: Direct Link

دانلود پارت ۱۴: Direct Link

دانلود پارت ۱۵: Direct Link

دانلود پارت ۱۶: Direct Link

دانلود پارت ۱۷: Direct Link

دانلود پارت ۱۸: Direct Link

دانلود پارت ۱۹: Direct Link

دانلود پارت ۲۰: Direct Link

دانلود پارت ۲۱: Direct Link

دانلود پارت ۲۲: Direct Link

دانلود پارت ۲۳: Direct Link

دانلود پارت ۲۴: Direct Link

دانلود پارت ۲۵: Direct Link

دانلود پارت ۲۶: Direct Link

دانلود پارت ۲۷: Direct Link

دانلود پارت ۲۸: Direct Link

دانلود پارت ۲۹: Direct Link

دانلود پارت ۳۰: Direct Link

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 3,731